piątek, 8 czerwca 2012

Tornado F.3 - część 10

Obiecuję, że to jest już ostatni post z budowy modelu Tornado F.3. Patrząc na prawie ukończony model brakowało mi drabinki po której załoga wchodzi do kabiny. Przeglądając zdjęcia F.3, do budowy wybrałem najprostszy wariant, z trzech spotykanych. Za surowiec posłużyły mi blaszka z puszki oraz plastikowe pręciki uzyskane z rozciągniętej nad płomieniem świeczki ramki od tegoż modelu.
Sklecenie tej konstrukcji zajęło mi około dwóch godzin, ale sam jestem pełen podziwu dla samego siebie, że wogóle udało mi sie stworzyć coś tak malutkiego.
No, nic, kończę, rano będę chciał zrobić małą foto-sesję gotowego modelu a wieczorem zaprezentować Wam efekt moich wielomiesięcznych zmagań.

2 komentarze:

  1. Oh! Amazing!

    I also made ​​a ladder.
    Is greater than it can be stunning. Will ... want.
    Finally, it is complete.

    ~ Excited!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Koz-san, yes, it completed already. You can go to the next post to see some pictures of the model.

    OdpowiedzUsuń