sobota, 9 czerwca 2012

Tornado F.3 - część 11, ostatnia.

Mam przyjemność zaprezentować Wam moje Tornado F.3! Oto on:
Prawie pół roku minęło od momentu rozpoczęcia prac nad tym modelem. Z efektu końcowego jestem zadowolony, choć wiem, że wiele rzeczy mogłem i powinienem lepiej wykonać. Dzięki niemu nauczyłem się, że pewne rzeczy trzeba zaplanować na początku i dalej tylko realizować pierwotne założenia. Poznałem również swoje możliwości manualne i już trochę więcej wiem czego mogę od siebie wymagać. Umiejętności zdobyte przy tym modelu mam nadzieję wykorzystać przy kolejnym samolocie. Wiem również, jak wiele muszę się jeszcze nauczyć aby osiągnąć efekty prezentowane przez solidnych rzemieślników w tym hobby.
Dosyć już tego marudzenia, zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć gotowego modelu. Życzę miłego oglądania!










4 komentarze:

  1. Great Work! Top quality model and excellant little dio to display it with.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you Ian for nice words.

    OdpowiedzUsuń
  3. This TORNADO F.3 is very nice!
    It has a different atmosphere from my F.3.

    In addition, the shape of the canopy is accurate.
    Mr. Woit would have noticed.
    Shape of the canopy of my F.3 is wrong.

    Also,I'm looking forward to the next piece.

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you Koz-san! I used canopy from the set finally. Canopy made myself wasn't accepted, I need more practice with this process.
    To get correct shape of it you need to use vacuum process (hoover is helpfully in this). But yours canopy look much better, in my opinion, as you added some details as mirrors, shattering cable.
    I hear opinion that model shouldn't made like original, but should LOOK like original. Yours look like mini real Tornado.

    What will be next? I want to start MiG-21 and An-2.

    OdpowiedzUsuń