niedziela, 21 października 2012

Messerschmitt Bf 109 F2 - odcinek IV i ostatni (chyba)

No i model właściwie skończony. Mam jeszcze pewien pomysł na podstawkę ale tę postaram wykonać w wolnej chwili.
Podsumowując, cieszę się że skończyłem ten model, że go skończyłem stosunkowo szybko jak na mnie, że pomalowałem go przy pomocy aerografu no i że mi się nawet trochę podoba.
Na koniec prac spotkała mnie przykra niespodzianka. Po położeniu ostatniej warstwy lakieru bezbarwnego, matowego kalkomanie zaczęły się świecić. Niby wszystko robiłem zgodnie z zasadami sztuki, sido po kalki, sido na kalki a tu taki zonk...
Zresztą niweażne, teraz zapraszam do galerii końcowej.
 Kilka zdjęć z "akcesoriami".
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia przy następnym modelu!

2 komentarze:

  1. It is very cute coloring!

    What are you doing with the antenna wire?
    Someone said, using fibers of stockings(tights) for antenna wire.

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you! Antenna wire it's a piece of sprue frame stretched over a candle flame.

    OdpowiedzUsuń