czwartek, 23 sierpnia 2012

Boeing 737-500 SP-LKE (Star Alliance)

Witam po dłuższej przerwie. Pomimo, że mamy okres wakacyjny to mój warsztat wcale się nie ożywił. Po zakończeniu prac nad Tornado postanowiłem dokończyć zaczętego blisko rok temu Boeinga 737-500. Jest to model wypuszczony przez firmę Skyline Models (zdjęcia tego zestawu można obejrzeć np. tu: Findmodelkit Boeing 737-500). Model chcę okleić kalkomaniami LimaOscar Decals.

Tempo prac jest wybitnie ślamazarne. Jak widać na powyższych zdjęciach trochę szpachlówki musiałem użyć. Część poprawek wynikała raczej z braku doświadczenia w klejeniu niż z niedoskonałości zestawu. Bez sukcesu zakończyły się również próby wycięcia otworów okiennych. Na 5 sztuk każde miało inny kształt, wiec dałem sobie spokój z tą modernizacją.
W wyniku szpachlowania i szlifowania część linii podziałowych uległa zatarciu. Próby ich odtworzenia nie są zachwycające ale pozwoliły mi zebrać pewne doświadczenie w tym zakresie. Zobaczymy jak to będzie wyglądało po położeniu podkładu pod lakier.
Poniżej prezentuję jeden z silników. Do waloryzacji wylotu wykorzystałem igłę ze strzykawki, wydaję mi się, że efekt jest lepszy niż gdybym próbował nawiercić oryginalny element.
Mam nadzieję, że wkrótce zakończę prace szlifierskie i będzie można przystąpić do malowania.

2 komentarze:

  1. I like the color scheme of the Star Alaia lance too.
    I'm looking forward to completion.

    Will may be reproduced by a window decal.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yes, I like this scheme too, but I chose it as (I hope) it will by my first model paint with airbrush. It will be simple to made it I think.

    Yes, for windows I will use decals: http://findmodelkit.com/sites/default/files/p2133182.jpg

    OdpowiedzUsuń